Снощи в мол „Парадайз” беше любопитно, красиво и шикозно! Пред вратите на елегантен бутик се събираха добре облечени дами и господа, чуваше се и италианска реч, а настроението на събитието беше досущ като на най-модните улици „Кондоти” и „Боргоньона” в Рим.

„Коме ста леи?” се провикваше истински италиански готвач, който разнасяше салами, сирена и други апетитни деликатеси на гостите, сред които се открояваха много знаменитости. Пъстрата тълпа не искаше да си тръгва, привличаше погледите на посетителите на мола, докато мереше тоалети под звуците на пианото и хапваше от италианските специалитети, гарнирани с първокласно просеко.

Мария Илиева, Евгения Калканджиева, Ива Екимова, Евгени Минчев, Боби Сапунджиев – Урсула, Петьо Блъсков, Лиана Панделиева, дами от Бизнес Лейди Клуб и Виза клуб,

Виолина Маринова, Криста, Милена Попова, Мария Грънчарова, Йордана Димитрова, Кристина Мицева, Ставрос Апсис, Николай Каварджиклиев се открояваха сред многото красиви български жени и техните кавалери.

Катя Иванова е стратегът и вдъхновител за реализацията и осъществяването на този бизнес проект. Другата „виновница” за случването му, нейната сестра Диана Петрова сподели:

Един ден решението само дойде при нас! Прииска ни на двете с Катя дрехите на Сандро Фероне да са достъпни и за всички наши приятелки. И така... решихме да опитаме да направим магазин на любимата ни марка в България.”

Диана и Катя знаят, че това е най-бързо развиващата се модна марка в Италия, която изнася 2 милиона артикула годишно, че собственикът Алесандро Фероне е Кавалер на ордена на труда на Италия, както и че той работи само със супер известни модели и актриси, но това не ги обезкуражава.

Двете отиват на среща с дъщерята на Сандро в Италия и... попадат в едно огромно хале, склад. Нищо лъскаво и помпозно. В центъра на това гигантско помещение, зад една голяма маса, стои самият той – елегантен човек с костюм, който носи изтъркан шивашки метър на врата си и... крои!

Тази картина се запечатва завинаги в съзнанието на Диана и Катя - това е техният пример за предприемчивост, скромност, стил и хъс, пример за това как се прави и развива истински бизнес – с работа.

Диана и Катя решават да купят франчайза на марката и да създадат специален бутик в София. Тук на сцената излиза и основният инвеститор в това начинание – компютърния гений и бизнесмен Валентин Цолов.

Любопитни подробности: марката е любима не само в Италия, тя присъства в страни като Франция, Испания, Холандия, Малта и Австрия, Саудитска Арабия, Мексико, Канада, Япония, Либия и Ливан. А от днес – и в България!

Собствениците съветват техните клиентки да идват често в магазина, защото марката е известна с това – наричат го „жива мода” и означава, че сменят непрекъснато колекциите си, 60% от облеклата се променят постоянно, в магазина винаги ще има нещо ново.

Друго важно: сериите са лимитирани, така че това е и „бърза мода” – трябва да се реагира светкавично, преди точно вашият номер да свърши!

„Посвещавам дрехите си на жените, които живеят живота си с усмивка!” казва Алесандро Фероне. Две от българските жени със сигурност го правят – това са Диана и Катя. Усмихваме се, докато го четем. Усмихнати бяха и всички гости на коктейла, с който Алесандро влезе в България.

 

 

Напиши коментар