Тази година финалът по американски футбол "Супърбоул" счупи всички рекорди по гледаемост! Спортното събитие е събрало пред малкия екран в САЩ 111,5 млн. души, а по време на почивката, в която Бруно Марс и Red Hot Chilli Peppers изнесоха мини-концерт, те са се увеличили до 115,3 млн.

Рекламите, които се излъчват по време на спортното събитие, също остават в историята, защото спотовете са специално произведени за "Супърбоул", а рекламните агенции се надпреварват да покажат колкото се може повече оригинални идеи и забавни сюжети.

Според слуховете 30-секундна реклама струва над 4 млн. $. Списание Entertainment Weekly реши да класира десетте най-интересни предложения тази година, вижте избора на редакторите на това издание и преценете сами дали подреждането е справедливо:

1. Comedians in Cars Getting Coffee

2. Budweiser’s "Puppy Love"

3. GoDaddy’s "Bodybuilder"

4. Doritos’s "Cowboy Kid"

5. Toyota Highlander’s "Terry Crews & the Muppets"

6. Doritos’s "Time Machine"

7. RadioShack’s "Phone Call"

8. Oikos Greek Yogurt’s "The Spill"

9. Bud Light’s "Up for Whatever #2"

10.Squarespace’s “A Better Web Awaits”

 

 

Напиши коментар